Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk?
Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd!

Goed om te weten:

  • Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd, na ontvangst van je product.
  • De garantie op jouw BinBang is 1 jaar.

Wanneer kan ik mijn producten binnen de bedenktijd van 14 dagen terug sturen en wat moet ik daarvoor doen? 

Voldoet de BinBang toch niet helemaal aan jouw verwachtingen, dan mag je deze binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Daarvoor moet je aan een aantal voorwaarden voldoen:

  • Stuur een e-mail naar info@binbang.nl om jouw retour aan te melden;
  • De BinBang is onbeschadigd en wordt teruggestuurd in de originele BinBang doos;
  • Je hebt een akkoord per e-mail van ons ontvangen om de BinBang terug te sturen;

Een laatste check voor verzending:

  • Staan jouw gegevens als afzender op de doos (of dozen)?
  • Indien je ook een contragewicht terug stuurt, verpak ook deze in haar originele verpakking en als los pakket;
  • Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor retourneren niet vergoed worden.

Wanneer kan ik aanspraak maken op de garantieregeling: 

De garantie op jouw BinBang geldt tot 1 jaar na ontvangst. Om samen tot een goede oplossing te komen, vragen we je om een e-mail te sturen naar info@binbang.nl met eventuele foto’s van de beschadiging(en). Wij nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met je op.

Heb je toch nog onbeantwoorde vragen over retouren, laat het ons weten. Wij zijn blij met jouw feedback. 

Naast bovenstaande voorwaarden, gelden de onderstaande voorwaarden van WebwinkelKeur.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@binbang.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@binbang.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”